30 d’abr. 2012

Història d’un cartell: Per un instant

Feia molt de temps que no dissenyava un cartell, des de l’any 2008 que vaig crear la imatge de Barnàfrica, de la qual també vaig quedar molt contenta.

Aquesta vegada a més s’hi ha afegit que he pogut unir les meves dues feines d’il·lustradora i de gestió teatral (amb una sessió fotogràfica inclosa, on m’ho vaig passar teta rememorant els meus temps de fotògrafa!). 

PERUN INSTANT és un concert familiar, el nou projecte artístic de Xirriquiteula Teatre, que aquest cop han compartit amb els músics de La Tresca, una gent encantadora.  Per mi ha sigut un gran honor i un plaer poder aportar la meva part en aquest espectacle tan xulo.

M’he encarregat de crear el cartell de l’espectacle, el tríptic (programa de mà) i també he fet les corresponents aplicacions en web i anuncis de premsa.

Aquí teniu el cartell tal com ha quedat:


 Aquí sota podeu veure unes fotos del procés de creació.

la fotografia original del Xavier Vila, ens agrada molt, és molt suggerent!

 
faig una sessió de fotos per a provar noves opcions per a la imatge principal del cartell


 
aquí amb la variant de jugar amb ombres dels altres dos personatges (finalment, ens quedem amb la imatge original, i només caldrà fer-li uns petits retocs fotogràfics)


 provant lletres pel títol, aquí amb goma eva

 
 dia D: ensenyo les propostes als “clients” (Xirriquiteula i La Tresca)

 
 encartellada a Igualada!
(a la foto, el Toni i la Iolanda penjant cartells per anunciar les actuacions de Per un instant al festival La Mostra d’Igualada)


 final de ruta, el cartell ja està penjat
(espero que el pogueu veure en molts pobles de Catalunya, i si us el trobeu, aneu a veure l'espectacle!)